| Warunki Rezerwacji w systemie www.hotelpl.com § 1 Definicje - Formularz - dokument o charakterze standardowym, w wersji elektronicznej, stanowiący jedyną formę rezerwacji miejsca noclegowego dostępnego na platformie rezerwacyjnej portalu www.hotelpl.com.
- Rezerwujący - osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Osoba prawna reprezentowana przez uprawnionych przedstawicieli.
- Przedmiot rezerwacji - pokój ze śniadaniem, z uwzględnieniem możliwości ograniczenia przez hotel świadczeń i usług dodatkowych wg zasad opisanych na platformie.
- Operator - Hotelpl
- Hotel - hotel dla którego Operator jest Brokerem.
§ 2 Rezerwacja - Rezerwacji pokoi można dokonać wyłącznie za pomocą platformy rezerwacyjnej w portalu www.hotelpl.com.
- Rezerwacji w portalu www.hotelpl.com dokonuje się poprzez wypełnienie i wysłanie formularza rezerwującego wybraną usługę.
- Za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez Rezerwującego w formularzu, całkowitą odpowiedzialność ponosi Rezerwujący.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do systemu Rezerwacji z przyczyn niezależnych od Operatora.
- Ze względów bezpieczeństwa oraz jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Operatora, operator ma prawo czasowo zawiesić dostęp do portalu www.hotelpl.pl i platformy rezerwacyjnej na okres konieczny do usunięcia zaistniałych zagrożeń lub nieprawidłowości.
- Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu płatności przy użyciu ważnej karty kredytowej lub za pomocą przelewu bankowego, bądź przekazu pocztowego.
§ 3 Warunki i forma płatności - Płatności dokonywane za pomocą przelewu bankowego:
- W przypadku dokonywania płatności w formie przelewu bankowego tradycyjnego lub elektronicznego, Rezerwujący zobowiązany jest do skutecznego przelania należności w terminie 3 dni roboczych od dnia dokonania rezerwacji na konto:
ebpartner.com 50-107 Wroclaw Bank Zachodni WBK SA 98 1090 2398 0000 0001 0302 9375 - W przypadku rezerwacji z krótkim terminem nie może to być jednak później niż na 2 dni robocze przed dniem, w którym Rezerwujący zamierza rozpocząć korzystanie z zarezerwowanej usługi.
- W przypadku braku jednorazowego wpływu pełnej kwoty należności na konto Operatora we wskazanym powyżej terminie, rezerwacja ta jest nieskuteczna.
- Płatności dokonywane za pomocą karty kredytowej lub płatniczej:
- W przypadku dokonywania płatności bezgotówkowej z wykorzystaniem karty kredytowej lub płatniczej, niezbędne jest podanie przez Rezerwującego wszystkich danych wymaganych w formularzu.
- Autoryzacja i rozliczenie odbywa się przy użyciu terminala na stronie www.hotelpl.com poprzez bezpośrednie połączenie z serwerem firmy PolCard za pomocą szyfrowanego protokołu.
- Wymagana kwota, wyliczona w formularzu, zablokowana na karcie kredytowej lub płatniczej, zostanie ściągnięta z karty w ciągu 7 dni roboczych od daty dokonania rezerwacji na formularzu, jednak nie później niż na 2 dni robocze przed dniem, w którym Rezerwujący zamierza rozpocząć korzystanie z zarezerwowanej usługi.
- W przypadku braku możliwości zablokowania należności na karcie kredytowej lub płatniczej na poczet rezerwacji we wskazanym powyżej terminie, rezerwacja ta jest nieskuteczna.
- Płatność za usługi dodatkowe
Płatność za usługi dodatkowe, nie będące przedmiotem rezerwacji. Należność musi zostać uregulowana na miejscu w Hotelu przez Rezerwującego. Jednostką płatniczą jest złoty (PLN). Ceny przedstawiane w EURO i USD należy przeliczać po kursie dnia. Wszelkie różnice z tytułu płatności mogą wynikać z różnic kursowych transakcji realizowanej przez centrum obsługi karty kredytowej Rezerwującego lub banku Rezerwującego. § 4 Potwierdzenie rezerwacji i faktury - Potwierdzenie rezerwacji dla rezerwującego generowane jest automatycznie po opłaceniu pełnej kwoty należności zgodnie z zapisami § 2 oraz § 3 regulaminu.
- Rezerwujący otrzymuje, na wskazany w formularzu rezerwacyjnym adres e-mail, potwierdzenie rezerwacji, unikalny dla danej rezerwacji numer zwany ID rezerwacji, dane rezerwacji lub informację o braku miejsc we wskazanym terminie.
- Faktury wystawiane są przez Hotel na życzenie klienta, po podaniu danych niezbędnych do ich wystawienia.
§ 5 Zakres odpowiedzialności Operatora - Operator zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań w celu prawidłowego dokonania rezerwacji i dostarczenia niezbędnych potwierdzeń dla Rezerwującego.
- Operator działający w imieniu Hotelu i na jego rzecz nie ponosi odpowiedzialności za usługi świadczone przez Hotel. Wszelkie roszczenia z tego tytułu należy kierować do świadczącego usługę Hotelu.
- Operator może zaoferować wykonanie usługi o podobnym standardzie oraz w terminie, który został określony w formularzu wówczas, gdy realizacja zarezerwowanej usługi okaże się niemożliwa do wykonania z winy innych podmiotów.
- W przypadku, gdy wykonanie usługi łączyłoby się z uiszczeniem nadmiernych według Operatora opłat, wówczas Operator zobowiązany jest do zwrotu dokonanej przez Rezerwującego zapłaty za usługę, z zastrzeżeniem pkt 7 i 8.
- Zwrot uiszczonej przez Rezerwującego zapłaty wyczerpuje w całości wszelkie roszczenia Rezerwującego z tytułu niewykonanej usługi.
- Zwrot, o którym mowa w pkt 4 nastąpi na rachunek Rezerwującego wskazany w formularzu, nie później niż w ciągu jednego miesiąca od dnia, w którym Rezerwujący zamierzał rozpocząć korzystanie z usługi.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u podwykonawców np. w hotelach spowodowane np. czasowym brakiem wody, ogrzewania, prądu i klimatyzacji oraz za niedogodności spowodowane czasowymi wyłączeniami spowodowanymi np. naprawą lub konserwacją basenów kąpielowych, lub innych urządzeń.
- W przypadku nadzwyczajnych okoliczności, niezależnych od żadnej ze stron, katastrof żywiołowych, strajków, wybuchu wojny lub innych sytuacji wyjątkowych uniemożliwiających realizację usługi zgodnie z umową, Operator jest zwolniony z przyjętego zobowiązania.
§ 6 Warunki anulacji W przypadku dokonania anulowania rezerwacji pobierane są następujące opłaty: - 50 PLN ( około 12 Euro) - gdy rezygnacja nastąpi najpóźniej na 3 dni przed pierwszym dniem, w którym Rezerwujący zamierza rozpocząć korzystanie z zarezerwowanego miejsca hotelowego lub noclegowego lub innej usługi.
- 100% całkowitego kosztu rezerwacji, gdy rezygnacja nastąpi na mniej niż 3 dni przed pierwszym dniem rezerwacji (w przypadku rezerwacji miejsca noclegowego - 100% kosztu pierwszego dnia pobytu).
- 100% całkowitego kosztu rezerwacji, gdy Rezerwujący rezygnuje z dokonanej rezerwacji, jednak nie dokona anulowania poprzez wypełnienie i wysłanie formularza anulacji.
- 100% całkowitego kosztu rezerwacji, gdy Rezerwujący nie przyjedzie lub nie wykorzysta w ustalonym terminie zarezerwowanej usługi, bez dokonania wcześniejszej zmiany.
- W przypadku anulowania rezerwacji należna kwota zwracana jest za pośrednictwem przelewu bankowego na konto wskazane przez Rezerwującego w formularzu anulacji.
§ 7 Dane osobowe - Dokonując rezerwacji w portalu www.hotelpl.pl Rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych Brokera odpowiedzialnego za sam proces rezerwacji. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji oraz w celach marketingowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. nr 133, poz. 883, z późn. zm.).
- Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji
|